Realizacje

W tym dziale prezentujemy wybrane realizacje. Więcej informacji na temat oferowanych rozwiązań można znaleźć w dziale oferta. Zapraszamy też do kontaktu.

Integracja sklepu PrestaShop z Subiektem GT i Comarch Optima

PrestaShop to bardzo popularna w Polsce i na świecie darmowa platforma sklepu internetowego. Prowadzącym sprzedaż na sklepach PrestaShop proponujemy program FirmesLink, który umożliwia łatwe i wygodne zintegrowanie sklepu PrestaShop z popularnymi programami magazynowymi, jak Subiekt GT, Comarch Optima oraz system ERP Navireo.

Integracja zapewnia automatyczną wymianę i aktualizowanie danych pomiędzy systemami, usprawnia proces obsługi zamówień i ułatwia pracę.

Integracja sklepu internetowego Gekosale z Subiektem GT

Rozwiązanie FirmesLink umożliwia integrację sklepu internetowego z programem magazynowym. Integracja zapewnia bezobsługową wymianę danych pomiędzy systemami.

Dane klientów i złożone zamówienia są przekazywane ze sklepu i zapisywane w bazie programu Subiekt GT. Z kolei do sklepu są przekazywane informacje o stanach magazynowych produktów oraz zmianach cen.

Integracja sklepu internetowego OpenCart z Subiektem GT

OpenCart to kolejna popularna w Polsce platforma do prowadzenia sprzedaży przez internet. Aby ułatwić pracę firm prowadzących sprzedaż na sklepach OpenCart proponujemy rozwiązanie FirmesLink, które umożliwia połączenie sklepu z popularnymi programami handlowymi, jak np. Subiekt GT.

Integracja umożliwia automatyzację procesów obsługi zamówień i klienta oraz pozwala znacznie zaoszczędzić czas przeznaczony na przepisywanie i aktualizowanie danych.

Internetowy system rejestracji kandydatów na egzaminy

Rozwiązanie zapewnia kompleksową obsługę rejestracji kandydatów na egzaminy Cambridge ESOL organizowane przez British Council Polska.

System umożliwia prowadzenie ewidencji kandydatów, automatyczne rozliczanie wnoszonych opłat, zarządzanie terminarzem egzaminów, eksport danych oraz generowanie wymaganych raportów.

Wewnętrzny system obsługi serwisu sprzętu komputerowego

Dedykowana aplikacja usprawnia pracę działu serwisu w firmie Gigaland.

System jest dostępny przez przeglądarkę internetową i umożliwia prowadzenie ewidencji zleceń serwisowych oraz generowanie odpowiednich wydruków.